Vi giver dig 20 års erfaring om lingeri, lige ned i indbakken.

HELT GRATIS

Ved tilmelding til vores nyhedsbrev får du 15% på dit næste køb, dog ikke på gavekort og i forvejen nedsatte varer.
Tilmeld dig i dag
Levering 1-3 hverdage. Gratis indpakning. Fri fragt over 500kr.

Aubade

Aubade er indbegrebet af forførende feminin luksus. Sæson efter sæson, lige siden lanceringen af sine 'Lessons in Seduction', har Aubade fejret kvinder og deres skønhed samt deres styrke og frie vilje.
Aubade inviterer kvinder til at udforske alle aspekter af deres personlighed. Spil på at være dig selv eller en anden, slør grænserne ved at genopfinde dig selv i en anden stil med lingeri hver dag. Kvinder har det sjovt med sensuelle indslag der antænder lyst, når de har lyst. 'Parlez-vous Aubade?' er som en samtalestarter. Alle kan bruge deres eget sprog til at udtrykke deres kvindelighed. Ligesom et centralt tema snarere end et spil af forførelse, er dette sprog en oprigtig erklæring til kvinder: Vær jer selv, bevar jeres egen valgfrihed og ønsker. Læs mere om Aubade nederst på siden.

Aubade

Aubade blev grundlagt i 1958, da trusser og bælter var væsentlige elementer i kvinders undertøjskollektioner.Ikke længere bundet af kravet om at yde fysisk støtte, skriver Aubade de første kapitler i sin historie ved at tilbyde sensuelle og glamourøse produkter: Lingeri bliver et rigtigt forførelsesvåben.
Billedet af den nøjeregnende kvinde fra 1950'erne med sin skarpt skulpturerede silhuet bliver gradvist erstattet af et friere look.
Aubade er det første undertøjsmærke, der laver matchende farvede bh'er og undertøj. Undertøjssættet er født, og kollektionerne afspejler modetrends og de skiftende årstider.
Mærkets første kommunikationskampagner er uforskammede og provokerende, vidende og elegante. Tonen er sat: 30 års Aubade -reklame ville følge med de samme temaer og et strejf af humor.
Frækhed er nok den bedste måde at beskrive 1970'ernes mode på!
Aubade er allerede en blanding af forførelse og teknisk dygtighed. Mærket er ansvarligt for visse innovationer, der markerede undertøjets historie: De første stropløse bh'er og den legendariske "Agrafe-coeur" (bh'en, der spændes foran)
Omkring 1980 henter Aubade inspiration fra dans og skaber mini-skabelsen af dem alle: Den første G-string!
Mænd debuterer i mærkets reklamer, ligesom det sort / hvide format. 20 års kampagner vil følge på disse grundlag.

I 1990'erne er for Aubade dette årti, hvor dets kultprodukter lanceres. Dette er et reelt vendepunkt i udviklingen af mærket!
Et sort / hvidt fotografi, der pynter kroppen, men også lingeriet, fremhæver et velrådt feminint tip med ironisk humor. Aubade går et skridt videre og viser en forskønnet kvindes krop på gaden for første gang! En række plakater, der har skabt en ægte "fransk kunst at elske" i mere end 20 år.

2020 et årti med teknologiske, industrielle og modeinnovationer!
Ved at opmuntre kvinder til også at elske deres kroppe på stranden, lancerer huset sin badetøjslinje, som ville være tilgængelig i Aubade-butikker fra og med 2006.
De teknologiske innovationer fortsætter: “Petite Tricheuse"-trusserne omformer kurver og løfter balderne. Og "streng minimum" vejer kun 5 gram. Mærket klæder kvinder hele dagen: lingeri, badetøj, loungewear, strømper og strømpebukser tilbydes nu hos Aubade.

Mode, mode, mode ... også til mænd!
Aubademen, den legende og sexede bokserlinje, lanceres i 2013. Det kendte forhold mellem mænd og kvinder går endnu længere. Aubade tilbyder nu en serie af frække og sexede undertøj specielt skabt til romantiske spil: “Boîtes à Désir"!
I 2013 skaber Aubade et nyt forførelsesvåben og lancerer sin første duft til kvinder, en sensuel og elegant duft.
2017: Parlez-vous Aubade?
Efter mere end 25 år og 183 “Lessons in Seduction" begynder Aubade nu et nyt kapitel i sin historie og sin kommunikation.
Aubade starter en ny samtale, der bygger på den berømte 25-årige lektionskampagne ...
I årevis har Aubade været ved kvinders sider og opfordret dem til at være frisindede. Nu fortsætter Aubade i ånden af de uforglemmelige lektioner i forførelse, der inspirerede en hel generation af kvinder i Frankrig, mens den tilpassede sig de nye, øjeblikkelige kommunikationsmetoder, der tilbydes af nye teknologier, med en ny retning, der taler til alle kvinder.