TOMMY HILFIGER
Tommy Hilfiger er et mærke bygget på drømme og beslutsomhed. Der er måske en lang vej at gå, men det havde Thomas Jacob Hilfiger også, da han startede dette mærke i 1985.
Alle skal have tøj, der får dem til at føle sig godt tilpas - uanset alder, størrelse, køn, race, seksualitet eller evne. Tommy Hilfiger vil bruge vores mærkes magt til at udfordre status quo og arbejder på altid at være inkluderende og gøre vores produkter, oplevelser og kommunikation helt tilgængelige. Læs mere om Tommy Hilfiger nederst på siden.
Alle skal have tøj, der får dem til at føle sig godt tilpas - uanset alder, størrelse, køn, race, seksualitet eller evne. Tommy Hilfiger vil bruge vores mærkes magt til at udfordre status quo og arbejder på altid at være inkluderende og gøre vores produkter, oplevelser og kommunikation helt tilgængelige. Læs mere om Tommy Hilfiger nederst på siden.
-
Ønskeliste
TRACK PANTS ADZ Dkk 599,00 Dkk 299,50
-
Ønskeliste
TRACK TOP ADZ Dkk 599,00 Dkk 299,50
-
Ønskeliste
Triangle, White Dkk 309,00 Dkk 154,50
-
Ønskeliste
String, Desert Sky Dkk 189,00 Dkk 94,50
-
Ønskeliste
Brazilian Tai, Desert Sky Dkk 199,00 Dkk 99,50
-
Ønskeliste
Bikini Tai, Desert Sky Dkk 359,00 Dkk 179,50
-
Ønskeliste
Cheeky Bikini Tai, Desert Sky Dkk 359,00 Dkk 179,50
-
Ønskeliste
Triangle Fixed, Desert Sky Dkk 399,00 Dkk 199,50
-
Ønskeliste
NIGHTDRESS C5F Dkk 399,00 Dkk 199,50
-
Ønskeliste
WOVEN SHORT SET 0VN Dkk 549,00 Dkk 274,50
-
Ønskeliste
Tommy Hilfiger Bralette, Aqua Glow Dkk 279,00 Dkk 139,50
-
Ønskeliste
Tommy Hilfiger Tai, Aqua Glow Dkk 189,00 Dkk 94,50
Tommy Hilfiger arbejder på at sætte inklusion i centrum for alt, hvad vi gør. Vores mål er at være et brand, der byder alle velkommen og en arbejdsplads, hvor alle har mulighed for at maksimere deres potentiale.
Tommy Hilfiger former et cirkulært modebrand - et, der begrænser dets kulstof- og vandaftryk, og hvor alle de materialer, vi bruger, kan være en del af en bæredygtig cirkel.
Tommy Hilfiger former et cirkulært modebrand - et, der begrænser dets kulstof- og vandaftryk, og hvor alle de materialer, vi bruger, kan være en del af en bæredygtig cirkel.
Til dato har mere end 80% af Tommy Hilfiger designere globalt været uddannet i cirkulære designstrategier. Vi udviklede en cirkulær designuddannelsesplan og vejledning til vores design- og udviklingsteam i partnerskab med Center for Sustainable Fashion, et forskningscenter ved London College of Fashion.
I foråret 2019 lancerede Tommy Hilfiger det første 100% genanvendte denimjean-styles i bomuld ved hjælp af rester af bomuldsstumper fra skæreborde og fabriksgulve samt tråd fra genbrugte plastflasker og mere bæredygtige knapper. Dette gjorde Tommy Hilfiger til det første mærke, der opnåede 100% genbrugt bomuldsstof i industriel skala til denimjeans. Tommy Hilfiger har også lavet over 600.000 denimstykker med mindst 20% genanvendt bomuld efter forbrug.
I 2019 kom 72% af den bomuld, der blev brugt globalt, fra mere bæredygtige kilder, mod 13% i 2015. Tommy Hilfigers forår 2019 og forår 2020 kollektioner brugte 100% genanvendt bomuld.
For at opnå vores vision om bæredygtighed, bliver vi nødt til at skubbe grænserne for at fremskynde vores fremskridt mod cirkulært design, systemer og materialer.
For at opnå vores vision om bæredygtighed, bliver vi nødt til at skubbe grænserne for at fremskynde vores fremskridt mod cirkulært design, systemer og materialer.
Vi ved, at vi ikke kan gøre dette alene, så partnerskaber er centrale for vores innovationsplan, der konstant udvikler sig. Lige nu er vores fokus på at udvikle forbedret genbrugsteknologi for at forbedre kvaliteten af genanvendt bomuldsfiberindhold.